Μπισκότα με αλεύρι κινόα & αβοκάντο

Όραμά μας είναι να δημιουργούμε καινοτόμα, υγιεινά και γευστικά προϊόντα. Μέσα σε αυτή την δημιουργική-γευστική  αναζήτηση, γεννήθηκε το «μπισκότο με αλεύρι κινόα και αβοκάντο».

Το αβοκάντο έχει πολλά οφέλη. Είναι γεμάτο μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λίπη και ω-3, τα οποία μειώνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, αποτελώντας κατά συνέπεια «ασπίδα» ενάντια στις καρδιακές παθήσεις. Επιπλέον, διαθέτει βιταμίνη Β6 και φολικό οξύ, τα οποία ρυθμίζουν τις συγκεντρώσεις ομοκυστεΐνης στον οργανισμό, ενός αμινοξέος το οποίο σε υψηλές ποσότητες αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακών νόσων. Σχετικά, επταετής μελέτη η οποία δημοσιεύθηκε το 2013, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση αβοκάντο συνδέεται με μειωμένη πιθανότητα διαβήτη, καρδιακής προσβολής, στεφανιαίας νόσου και άλλων παθήσεων του μεταβολικού συνδρόμου.

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία προστατεύουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Τα φρέσκα αβοκάντο περιέχουν, ειδικότερα, λυκοπένιο και β-καροτένιο, τα οποία είναι σημαντικά καροτενοειδή αντιοξειδωτικά που προστατεύουν την κυτταρική υγεία. Οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις αυτών των ευεργετικών για την υγεία αντιοξειδωτικών εντοπίζονται στη σάρκα του φρούτου κοντά στη φλούδα. Επιπλέον, το αβοκάντο είναι μία καλή πηγή γλουταθειόνης, ενός ισχυρού αντιοξειδωτικού που ενισχύει την υγεία του ανοσοποιητικού και ειδικά, των λεμφοκυττάρων.

Ο καρπός του αβοκάντο είναι γεμάτος με πάνω από 20 σημαντικές για τον οργανισμό μας βιταμίνες κυρίως από τις οικογένειες K, C, B, και E και ιχνοστοιχεία. Πιο ειδικά, είναι καλή πηγή βιταμίνης Β5 (παντοθενικό οξύ), βιταμίνης Κ, μαγνησίου, φωσφόρου, σιδήρου και περιέχει περισσότερο ευεργετικό για την αρτηριακή πίεση κάλιο ακόμα και από τη διάσημη για αυτόν τον λόγο, μπανάνα. Πόσο περισσότερο; Ένα αβοκάντο έχει περίπου 975 χιλιοστόγραμμα, ενώ μία μπανάνα περίπου 490.

Σε αντίθεση με πολλά φρούτα, το αβοκάντο περιέχει πολλή πρωτεΐνη. Περίπου 100 γραμμάρια αβοκάντο περιέχουν 2 γραμμάρια πρωτεΐνης. Πρόκειται, βασικά, για ένα από τα πιο πλούσια σε πρωτεΐνη φρούτα που υπάρχουν στη φύση. Και μάλιστα, μιλάμε για «καλής ποιότητας» πρωτεΐνη, η οποία σε αντίθεση με εκείνη από μερικά κρέατα είναι έτοιμη για χρήση από τον οργανισμό στην ολότητά της, από τη στιγμή της κατανάλωσης. Το αβοκάντο διαθέτει, επίσης, 18 από τα πιο σημαντικά αμινοξέα απαραίτητα στη σύνθεση πρωτεΐνης στο σώμα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*